Murumedian blogi

Murumedia Mari Rossi pellolla aurinkoisena päivänä

Mikä on brändi?

Oletko ajatellut, miten muut näkevät yrityksesi tai sinut yrittäjänä? Miten sinusta ja yrityksestäsi puhutaan? Onko ihmisten mielikuva se, minkä haluaisitkin olevan? Ja oletko todella sitä, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat? Tässä blogitekstissä paneudumme brändin ytimeen.

Mikä on brändi? Lue koko juttu »

Murumedia Mari Rossi kirjoituspöydän ääressä

Yritysblogi

Kannattaako yrityksen pitää blogia? Vastaus kuuluu – kyllä kannattaa, ehdottomasti, mikäli haluat saada enemmän sitoutuneita asiakkaita ja verkkosivuillesi lisää kävijöitä. Yritysblogi on kenties verkkosivustosi tärkein sivu.

Yritysblogi Lue koko juttu »

Murumedia Mari pellolla

Tarinallistaminen

Tarinallistaminen markkinoinnissa vetoaa tunteisiin Hyvä tarina ei kerro vain faktoja, vaan se vetoaa tunteisiin. Siksi tarinallistaminen on tehokas keino markkinoinnissa. Suurin osa ostopäätöksistä nimittäin tehdään aivojen tunnelohkolla. Tämä on hoksattu

Tarinallistaminen Lue koko juttu »

Scroll to Top