Murumedian blogi

Asiakastarina

Laukanharjun Eläinpalveluiden sosiaalisen median markkinointi kehittyi Murumedian SisältöSankari-valmennuksessa. Yrittäjä Emmi Sohkasen kynnys julkaista someen madaltui, julkaisutahdista tuli säännöllisempää ja somesisällöistä tuli asiakaslähtöisempiä.

Asiakastarina Lue koko juttu »

Murumedian yrittäjä Mari-Anna rossi tietokoneen ääressä

Somestrategia

Sosiaalisen median strategia kannattaa ehdottomasti tehdä, jotta saat sometekemisestäsi tavoitteellista ja tuloksellista, eikä se vie silti turhaan resursseja. Somestrategia ohjaa tekemistäsi somessa siten, että saavutat sillä myös tuloksia.

Somestrategia Lue koko juttu »

Murumedia Mari Rossi pellolla aurinkoisena päivänä

Mikä on brändi?

Oletko ajatellut, miten muut näkevät yrityksesi tai sinut yrittäjänä? Miten sinusta ja yrityksestäsi puhutaan? Onko ihmisten mielikuva se, minkä haluaisitkin olevan? Ja oletko todella sitä, mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat? Tässä blogitekstissä paneudumme brändin ytimeen.

Mikä on brändi? Lue koko juttu »

Murumedia Mari Rossi kirjoituspöydän ääressä

Yritysblogi

Kannattaako yrityksen pitää blogia? Vastaus kuuluu – kyllä kannattaa, ehdottomasti, mikäli haluat saada enemmän sitoutuneita asiakkaita ja verkkosivuillesi lisää kävijöitä. Yritysblogi on kenties verkkosivustosi tärkein sivu.

Yritysblogi Lue koko juttu »

Scroll to Top